30/04/2020

Field Service Management

In ziua de azi mobilitatea este o caracteristica de baza a afacerilor, iar sistemele ERP moderne trebuie sa permita utilizarea acestora indiferent de tipul de echipament folosit. De aceea, in dorinta de a contribui permanent la dezvoltarea afacerilor clientilor sai, Epicor a dezvoltat si inclus in versiunea de baza a modulului de service (fara a presupune costuri de licentiere suplimentare) aplicatii mobile pentru gestiunea activitatilor de servicii pe teren. In acest fel, inginerii de service pot utiliza telefonul mobil pentru preluarea comenzilor de service alocate si raportarea in timp real a activitatilor executate, precum si a costurilor implicate.

 

 

Aplicatiile permit urmatoarele activitati:

  • Vizulizarea comenzilor alocate si a tipului acestora (garantie, service post-garantie, etc)
  • Acceptarea / declinarea comenzii
  • Accesarea istoricului de service al echipamentului
  • Vizualizarea dar si raportarea utilizarii actuale a echipamentului (durata functionare, km, nr. copii, etc)
  • Raportarea actvitatilor executate (materiale, timp, costuri) si verificarea acestora inainte de a fi transmise
  • Actualizarea in timp real a status-ului comenzii

Aplicatiile nu necesita echipamente speciale ci doar telefoane mobile de tip smartphone instalate cu sisteme de operare Android si iOS si pot fi utilizate atat online cat si offline, in caz ca nu exista acoperire internet la locatia clientului.

Asteptam sa ne contactati pentru orice informatii suplimentare sau demo personalizat !

Intre timp, urmariti AICI  prezentarea video.