28/04/2020

Soft Servicii Profesionale

Epicor® iScala Service Management gestioneaza toate activitatile de servicii din organizatia dumneavoastra, fie ca  echipamentul defect este in garantie sau nu, parte a unui contract sau nu, sau mijloc fix. Aplicatia va ajuta sa administrati eficient intreg fluxul de activitati, veniturile si costurile, pornind de la cererea clientului pana la finalizarea activitatii, facturare si reconciliere.

Modulul Epicor iScala Service Management a fost proiectat pentru a acoperi cerintele foarte multor tipuri de afaceri care furnizeaza servicii clientilor, ca de exemplu:

Servicii pe teren: ofera managerilor, dispecerilor si tehnicienilor informatiile necesare pentru optimizarea personalului si resurselor, pentru a creste nivelul de satisfactie a clientilor in paralel cu gestiunea si optimizarea costurilor.

⇒prin utilizarea aplicatiei mobile Epicor iScala Mobile Service Management, tehnicienii pot accesa toate informatiile necesare pentru planificarea si executia fiecarei activitati de service.

Reparatii si Menetenanta: aceasta functionalitate complexa controleaza procesul de reparatie sau inlocuire a produselor, in conditiile asigurarii unei gestiuni optime a stocurilor.

Mentenanta Preventiva: asigura previzionarea si planificarea activitatilor (la nivelul costurilor de materiale si manopera) pentru toate evenimentele incluse in intervalul de timp stabilit.

Intretinere Mijloace Fixe: asigura functionalitatea pentru planificarea si generarea de comenzi de service bazate pe ciclii de mentenanta definiti pentru echipamentele dvs.

Gestiunea Resurselor: asigura planificarea si alocarea resurselor pe baza de calendare de lucru, nivele de calificare si specializare, tip, locatie, etc.

Rapoarte si analize financiare: ofera rapoarte detaliate la nivelul parametrilor de executie a serviciilor, precum si a resurselor, materialelor, veniturilor, costurilor, contractelor, garantiilor si multe altele.

Beneficii:

√ Maximizarea productivitatii tehnicienilor prin functionalitatea modulului de Gestiune a Resurselor;

√ Reducerea timpilor de reparatie printr-o mai buna vizibilitate a informatiilor de istoric a echipamentului de service de catre tehnicieni.

√ Acces rapid si in timp real la informatiile relevante pentru luarea celor mai bune decizii de catre management.

√ Imbunatatirea fluxului de numerar prin reducerea ciclului reparare->facturare.

√ Generarea de noi surse de venit precum si maximizarea veniturilor existente in sfera serviciilor prin facturarea corecta si la timp la nivelul contractelor de servicii precum si prin algoritmii de pret de tip „Timp si Materiale” .

√ Cresterea gradului de satisfactie al clientilor printr-o mai buna gestiune a ciclului de viata al produselor (product lifecycle management).

√ Cresterea timpului de viata al mijloacelor fixe, reducerea costurilor si a intreruperilor functionale printr-o planficare eficienta a calendarului de mentenanta preventiva.

√ Cresterea productivitatii tehnicienilor prin utilizarea aplicatiei mobile Epicor iScala Mobile Service Management.